A mediterrán diéta még mindig népszerű, nem véletlenül

mediterrandieta
2020.05.05.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Az ember hiú lény, fontos számára a szépség, amihez napjaink szépségideálja szerint a karcsú alak is hozzátartozik. Nem véletlen, hogy rengeteg különféle diéta jelent már meg a köztudatban, csodálatos eredményeket ígérve. És ezek tetemes része gyorsan el is tűnt a süllyesztőben, általában azért, mert túl szigorú, egyszerűen tarthatatlan követelményei vannak, túl sok a kötöttség.

Még ha működnek is, csak ideig-óráig, mert hosszútávon nem bírja az ember, illetve nagy részük nem is egészséges. Ha pedig felhagysz velük, már kúsznak is vissza a nagy szenvedések árán leadott kilók.

A diéta, amivel nem szenvedsz

Nem véletlen, hogy azok a diéták tudnak hosszabb távon fennmaradni, amik nem az éhezésről, drasztikus megvonásokról, szenvedésről szólnak – ezek azok, amik tarthatók. Ilyen a mediterrán diéta is, melynek során a finom falatokat nem kell megvonnod magadtól, de attól sem kell tartanod, hogy csak növelni fogod plusz kilóid számát.

Titka abban rejlik, hogy nem egy fogyókúra, amit korlátozott ideig alkalmazhatsz, hanem egy komplett életforma – már korábban ejtettünk róla szót, hogy tartós eredményt elérni életmódváltással lehet, nem pedig időszakos kúrákkal. Szerencsére a mediterrán diéta pont ilyen.

Korábbi cikkünk a legnépszerűbb diétákról:
https://fittetrend.hu/2019/08/27/nepszeru-fogyokuras-etrendek/

Ha a mediterrán ételekre gondolsz, mi jut eszedbe?

Hal, esetleg sovány húsok, friss zöldségek, gyümölcsök, saláták, olívaolaj – csupa egészséges alapanyag és hozzávaló, amit akkor is nyugodtan fogyaszthatsz, ha éppen fogyni szeretnél, ugyanis ezek biztosan nem egy csomó fölösleges, üres kalóriát jelentenek. A mediterrán diéta emellett előnyben részesíti a szezonban jellemző gyümölcsöket és zöldségeket, illetve a napi menübe építs be joghurtot, sajtot. A hal, szárnyas, tojás fogyasztása is hetente többször ajánlott.

Amire viszont a mediterrán diéta esetében is figyelni kell, az a mérték, az egyszerre megevett mennyiségek, illetve a rossz szokásaid levetkőzése. Gondolunk itt például nassolásra: hiába eszel alapvetően egészségesen, ha az étkezések között azért lecsúszik két tábla csoki. Ne csússzon. Mindent lehet, mértékkel.

Mit nyersz ezzel?

Jó néhány kiló mínuszt, és egészséget. A mediterrán országokban lényegesen kevesebb a szív- és érrendszeri megbetegedések aránya, ennek pedig egyértelműen köze van ahhoz, hogy egészségesebben táplálkoznak. 

A cikk szerzője:

Ne maradj le a legújabb hírekről az egészséges táplálkozás és a fogyás világából! Iratkozz fel messenger értesítéseinkre:

Töltsd ki ingyenes tesztünket!

Menj végig a 15 kérdésből álló teszten, ami körülbelül 2 percet vesz igénybe!
Ingyen megtudod a teszt végére, hogy…

kcal

...mennyi a napi kalóriaszükségleted?

water

...hogyan kellene innod és enned?

calculator

...mennyit fogyhatnál a személyre szabott étrendeddel?

Napok
Órák
Percek
Másodpercek

Óriási akció! Próbáld meg a legjobbat kihozni ebből a nyárból! változtass az életmódodon, hogy lefogyj végre! Ideje időt szakítani az új rutinok kialakítására!

Mi pedig segítünk Neked!
14.970 Ft helyett most óriási kedvezménnyel, 6.970 Ft-ért tudod megvásárolni a személyre szabott étrendedet! Használd a nyár2020 kuponkódot a vásárláskor, és automatikusan levonódik a kevdzemény!

Te ismered a tested valódi igényeit?

A fogyásban a legtontosabb dolog a tudatosság, ennek első lépése pedig, hogy ismerd meg a tested igényeit.

Tesztünk kitöltése mindössze PÁR PERCET VESZ IGÉNYBE, utána pedig ingyenesen megtudod, hogy naponta hány kalóriát, pontosan mennyi fehérjét, szénhidrátot és zsírt kellene fogyasztanod ahhoz, hogy ELINDULJON A TARTÓS ÉS A BIZTONSÁGOS FOGYÁS FOLYAMATA.

Töltsd ki a tesztet, és ismerd meg a tested igényeit:

Mint minden más weboldal, mi is alkalmazunk sütiket - de mi még ezekkel a sütikkel is csak a fogyásodat segítjük elő! ;) A megfelelő élményhez kérlek fogadd el használatukat. Adatvédelmi nyilatkozat